Tämä on niin ärsyttävää: kirjoitin pitkän jutun ja tietenkin se hävisi taivaan tuuliin! Tämä vuodatus on muutenkin toiminut tosi kuppaisesti viime aikoina.

En nyt jaksa toistaa edellistä juttua, mutta kirjaan uusimman ajatukseni. Minähän olen kokonaan unohtanut juomisen. Ei ole maistunut... Mutta nyt muistin, että alkoholin voimalla olen ennenkin elänyt. Kun on hiukkasen hiprakassa, ei asiat näytä ihan yhtä pahalta, eikä myöskään ole yhtä pahoja tunnontuskia siitä ettei laita asioita parempaan kuntoon. Minun aivojani raapii jatkuvasti ajatus, etten pärjää tarpeeksi hyvin. Minun pitäisi yrittää opiskella jotain kiinnostavaa, minun pitäisi käydä museoissa ja näyttelyissä, minun pitäisi elvyttää kuolleet ihmissuhteet, minun pitäisi, minun pitäisi, minun pitäisi... Minun pitää pärjätä paremmin. Tämä ei ole tarpeeksi. Tämä on häpeällistä.

Nyt yritän tukehduttaa kaikki nuo ajatukset alkoholilla. En onneksi tarvitse paljoa, enkä kovaa humalaa. Tissuttelua.