Minun rinnassa on lähinnä ontto ja painostava tune. Ei laisinkaan keväinen.

Eilen sain tietää psykologisten testieni tulokset. Testeissä oli mustetahroja, päättelytehtäviä ynnä muuta höpönlöpöä. Ei laisinkaan, kyllä se psykologi sai niiden perusteella minusta ihan oikean kuvan, vaikkei tuntenutkaan minua melkein ollenkaan. Hän huomasi että tunnepuoleni on alikehittynyt ja että yritän sen takia käsitellä kaikki asiat pelkästään järjellä, enkä osaa käsitellä tunteitani. Näin persoonallisuudestani.

Suorituskykytestit osoitti että olen älyllisesti keskivertoa lahjakkaampi. Tuota minä en ole koskaan ymmärtänyt. Tiesin kyllä jo että ÄO:ni on keskivertoa korkeampi, olen kuulemma kielellisesti lahjakas yms, mutta kuitenkin tunnen itseni todella tyhmäksi. Tuntuu etten ymmärrä asioita, etten ajattele tarpeeksi nopeasti, etten ole tarpeeksi tarkkanäköinen. Olen omasta mielestäni tavallista tyhmempi ja yksinkertaisempi.

Tänään syön vain omenoita. Ja juon punaviiniä. Ja olen edelleen ruma läski.

P.S. Ai niin, niistä testeistä ja psyko-hoitsuista yleensä. Ihmetyttää, miksei heistä kukaan sano suoraan, onko minulla persoonnallisuushäiriötä vai ei. Olen itse ottanut joskus aiheen esille ja muutamaan kertaan joku heistä on sivunnut sitä mainiten että persoonallisuudessani on jotain mikä estää minua olemasta normaali.

Loppujen lopuksi sillä ei ole niinkään väliä, diagnoosi vain kuulostaisi hienommalta...