Kiitos Tiinulille kommentista. Ymmärrän kyllä että diagnoosin pitää tulla lääkäriltä eikä potilas voi sitä keksiä itselleen, mutta nämä kunnallisen puolen ihmiset ovat jo hätyyttämässä minua hankkimaan yksityisen terapeutin, eivätkä ole minkäänlaista kattavaa taudinkuvausta minulle antaneet. Ovat vain rasittavan monesti todenneet kuin yllättyneinä: "Kyllä sinä tosiaankin olet masentunut". Turhauttavaa...

Mmmh. Merkityksellisempi mutta paljon rasittavampi työpäivä takana. Tuli oltua töissä 12 tuntia, ilman ruoka- tms taukoja. Tupakalla kävin pari kertaa. En tosin ole tupakasta riippuvainen, joten menen tupakalle, vain kun on aikaa. Muuten töissä oli ihan mukavaa. Mitä nyt pientä ahdistelua. Yksi ukkomies ihmetteli ääneen, miksi hän minua niin rakastaa. Siihen en osannut mitään vastata. Omasta mielestäni minussa ei ole mitään rakastettavaa ja meidän toimistossa on paremmankin näköisiä tyttöjä, mutta tämä miekkonen on ollut sinnikkäästi minun kimpussani, vaikka olen tehnyt selväksi etten varatuista miehistä ole kiinnostunut.

Itse asiassa samassa rakennuksessa on töissä toinenkin varattu mies, joka on kovasti yrittänyt suostutella minua mm. seksuaaliseen toimintaan ja yhteiseen ajan viettoon, vaikka hänellekin olen useaan otteeseen selittänyt etten voi tehdä hänen kanssaan yhtänn mitään niin kauan kuin hän on varattu.

Vaikeaa noita miehiä on käsittää. Koen itseni ulkoisesti hyvin vastenmieliseksi ja sisäisesti tylsäksi ja rasittavan lapselliseksi.