Peruutin tänään firman autolla lastauslaituriin ja olin ihan varma. että autossa olisi VALTAVA lommo, koska se on sellainen muovilaatikkomainen pikkuauto. Mutta voi ihmettä - autossa ei ollut naarmuakaan! Olen minä jonkinlainen ihme... Olen toooodella huono kuski, mutten ole vielä romuttanut yhtään autoa. Yleensä olen hyvin varovainen peruuttelussa ja muussa sellaisessa, koska en käsitä ollenkaan auton ulottuvuuksia. Tänään kuitenkin hermostuin, kun minua hoputettiin: töistä soitettiin että "Hei missä sä oot?! Tuo äkkiä ne paperit tänne!!" Hermostuneena unohdin kokonaan katsoa minne peruutan ja tuloksena oli "RÄTS" tai  lähinnä "TUMS". Ei onneksi ollut kauheasti vauhtia.

Kuva sanoo enemmän kuin tuhat sanaa. Olen sellainen ajaja, joka voisi saada aikaan tämän: 

Woman_driver.jpg

Tai tämän:

Tree_car.jpg