Jotenkin selviydyin tästäkin työpäivästä. Seitsemään asti taas olin, mutta se nyt on jo sääntö enemmän kuin poikkeus että olen ylitöissä. Väsyttää tietenkin, olo oli loppupäivästä ihan hysteerinen - lähes mikä tahansa kommentti sai minulta aikaan outoa itkunsekaista naurua...

 

 Efexorin lopettaminen tökkii ja pahasti. Älkää ihmiset aloittako tai lopettako Efexoria! <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

image002.jpg  Olen muutamia lääkkeitä kokeillut, eikä mistään muusta valmisteesta ole tullut niin pahaa oloa aloituksen ja lopetuksen aikana. Oksettavan ja pyörryttävän olon lisäksi olen molemmissa tilanteissa saanut järkyttävän sykkivän päänsäryn. Oireethan on yksilöllisiä, mutta tuosta Efexorista olen muidenkin kuullut valittavan. Asia olisi eri jos se tosiaan olisi ylivoimainen ja kaikenparantava ihmepilleri, jollaiseksi sitä mainostetaan, mutta minulle ei siitä ole mitään apua ollut. Huitaisen omilla muistiinpanovälineillään seuraavaa lääkäriä, joka mainitseekin Efexorin. 

Inhoan sen aiheuttamaa lihasten nykimistä ja hetkellisiä oksettavia töksähdyksiä päässä.

 

 

_____________________________________________________________________

 

edit. kylläpä minä jaksan valittaa...  lupaan kirjoittaa jotain iloista ja innostavaa, heti kun jotain hyvää tapahtuu :)