wine%20and%20cheese.jpg

Minä lipitän punaviiniä ja kuu loistaa uskomattoman kirkkaana mustalta taivaalta. Kun olin tulossa kotiin ennen seitsemää, oli jo aika pimeää. Nyt alkaa taas se kaamos... Kylmää ja pimeää. Punaviini onneksi lämmittää ihanasti, löysin todella hyvää espanjalaista rypälejuomaa....<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Töissä jouduin tänään "puhutteluun". Koeaikani menee umpeen ylihuomenna ja nyt piti käydä palautekeskustelu esimieheni ja henkilöstöpäällikkömme kanssa. Pääsin kertomaan että lähin työkaverini on aika vaikea tapaus. Samaa palautetta on kuulemma tullut kaikilta muiltakin, jotka ovat hänen kanssaan työskennelleet. Henkilöstöpäällikkö aikoo todella ottaa tämän käsittelyynsä, hehe-hee... *vahingoniloa*

Tämä työkaveri on muuten ihan mukava, mutta ei osaa ollenkaan opettaa tai käsitellä kiireisiä tilanteita. Minulla olisi vielä paljon opittavaa, mutta hänen kanssaan se on mahdotonta. Hän vain heittää jonkin asian eteeni ja käskee hoitamaan sen. Hän ei anna kunnon ohjeita eikä osallistu tällaisen uuden asian tekemiseen. Kun minä sitten yritän jotenkin hoitaa tämän jutun, se menee yleensä pieleen, koska en osaa ottaa huomioon kaikkea tarpeellista. Sen jälkeen on aika surkea olo, kun epäonnistun ja saan aikaan sotkun. Mutta ei siinä vielä kaikki! Kaiken kukkuraksi tämä työkaverini näkee tarpeelliseksi sättiä minua ja luetella pitkällisesti mitä kaikkea tein väärin ja mitä olisi pitänyt tehdä.

Lisäksi hän sekoaa täysin kun on vähänkin kiirettä. Outoa sinänsä, koska hän on tehnyt tuota samaa hommaa jo vuosikausia. Mutta kuitenkin, jos on kiirettä eikä kaikki suju, hän alkaa huutaa, kiroilla ja paiskoa tavaroita. Että tällaisen ihmisen kanssa minä jaan huoneen. Mahtavaa.