Sain ihan henkilökohtaisesti taas kerran kokea millaista on, kun elimistö ei enää pysty käsittelemään tavallista ruokaa. Olin muutaman päivän vanhempien luona ja aloin syödä siellä kaikkea, mitä muutkin söivät, kuten leipää, juustoa, riisiä, spagettia, pähkinötä yms. Lopputuloksena oli monen päivän mahakivut, kun ruuansulatuselimet menivät täysin jumiin ja yksinkertaisesti hylkivät syömääni ruokaa, niin että lopuksi sulamaton ruoka alkoi tulla ylös. Kokemus on aika samanlainen kuin silloinkin kun vahingossa syön jotain, mille olen allerginen. Maha lakkaa toimimasta ja sopimaton ruoka tulee vauhdilla ulos jostain päästä. Inhottavinta on tuntikausia kestävät vatsakivut. Voin syödä normaalia ruokaa ilman ongelmia pieninä annoksina, mutta paluu lähes pelkkien hedelmien ja vihannesten syömisestä keskivertoon kaikkiruokaisuuten olisi tosi pitkä prosessi. 

Olen taas tuijottanut ihan liikaa laihojen naisten ja tyttöjen kuvia. Niiden jälkeen peiliin katsominen on valtava pettymys. Sitä oikein lysähtää kasaan, kun tajuaa miten kaukana on tavoitteestaan. Tuntuu että on väärin olla tällainen "normaalivartaloinen". Ihmistyttöjen kuuluu olla pieniä ja siroja, koska se on kaunista. Olen vääränlainen, minun täytyy päästä eroon näistä läskeistä.