Nyt on taas aivan liikaa tehtävää: kokopäiväinen työ, jonka väliin yritän sovitella opsikelun ammattikorkeassa ja nyt vielä VTT:n tutkimusprojekti, johon pomoni on keksinyt sitouttaa minut. Papereissa sanotaan että koko yrityksemme osallistuu projektiin tarjoamalla asiantuntemusta, mutta käytännössä kaikki työ jää minulle, minut kun on laitettu yhteyshenkilöksi. Vielä en oikeastaan tiedä, mitä minulta edes odotetaan, mutta projektiorganisaatio on sitä luokkaa ettei tästä mitään kovin helppoa tule: VTT:n lisäksi mukana on TEKESin ja liikenne- ja viestintäministeriön porukkaa. Toivon vain, ettei meiltä pienimpänä osallistujana odoteta mitään suurta ja ihmeellistä tietoa. Ei innosta eikä kiinnosta. Minun pitäisi tässä lähiaikoina alkaa myös kirjoittaa opinnäytetyötä. Miksi minä? Minun kaikki voimani menevät siihen että pidän yllä suht. normaalin ihmisen kulisseja samalla kun masennus painaa maahan ja vie elämänhalun. Miten minä jaksan tehdä ja osallistua kun haluan vain kuolla??? Minä en halua tätä elämää! Haluan jo pois, eroon kaikesta. Haluan vain olla rauhassa.