En ole kirjoittanut pitkään, koska netti ei ole toiminut. Nyt se taas toimii!! Ihanaa!!

Muistaako kukaan vielä, kun tuskailin tätä yhtä jätkää joka kävi täällä, jota suutelin ja podin sitten huonoa omaatunoa, koska hän on kihloissa? No nyt minun omatuntoni on ilmeisestikin lähtenyt lomalle etelään. Koska tänään tämä sama miäs oli taas täällä, käytti taitavasti kieltään ja sai minut harrastamaan seksiä kanssaan. Omantunnon pistokset häipyi jonnekin ties minne ja ajattelin että mitä väliä! Jos mies ei kerraan yritäkään olla uskollinen tyttöystävälleen, niin mitäpä minä sitä murehtimaan.

Tämä miekkonen tietämättään käyttäytyi juuri niin, kuten pitääkin, kun minut/minulta mielii saada. Hän ei kysellyt minun mielipidettä asiaan vaan antoi mennä ja jatkoi eteenpäin pienestä vastustelustani huolimatta. Minulla olisikin asiaan liittyen kysymys niille, jotka tuntee asiaa paremmin. En kyllä tiedä, lukeeko tätä kukaan suuseksiä osaava, mutta joka tapauksessa - onko suihin ottaminen muuta kuin lipomista ja suun liikuttelemista penistä pitkin? Minä en osaa tätä juttua, mutta joskus haluaisin ehkä "vastata samalla mitalla" jollekin miehelle ja olisi kivaa tietää mitä pitää tehdä.

Seuraavaksi menen kai suihkuun, otan rauhoittavan ja menen nukkumaan. Jotta jaksan sitten huomenna töissä. Vaikken kyllä oikein jaksa. Turhaahan se on joka tapauksessa. Niin kuin kaikki muukin mitä teen...

Ai niin, pitääkin muistaa siirtää pyskoaika. Postitse tuli lappu, että minulle on varattu aika psyk.hoitajalle. Tai ei sitä ehkä tarvitsekaan siirtää, jos saan firman auton lainaan siksi aikaa... Se on epämukavasti klo 12 eli keskellä päivää, eikä töistä pääse julkisilla.

 

P.S. Blogimaailma on taas täynnä rumaa villapaitaa ja -sukkaa.