Töissä on ollut niin mieletön kiire, että olen painanut 10-12 tuntisia työpäiviä ja kadottanut kokonaan ajantajun. Päivät vilahtaa ohi huomaamatta, kun tekee töitä ilman mitään hengähdystaukoja ja on koko ajan ainakin 20 asiaa jotka pitäisi tehdä seuraavaksi. Täytyy myöntää, että unohdan varmaan puolet siitä mitä olen luvannut. Kun on sellaisia juttuja jotka pitää tehdä just nyt ja sellaisia jotka pitää tehdä vähän myöhemmin, siinä kun tekee niitä "just nyt" -juttuja, joita kasaantuu ihan liikaa yhden ihmisen tehtäväksi, katoaa ne myöhemmin hoidettaviksi luvatut asiat päästä ihan kokonaan. Asiakkaat on vihaisia, koska joutuvat muistuttamaan minua aina useaan kertaan että minun piti tehdä jotain. Mutta jos en edes 12 tunnissa ehdi tehdä päivän hommia, niin ei voi mitään. Olen selvästikin ylityöllistetty ja asiakaat saavat valittaa toimitusjohtajallemme tai ihan mitä vain, ei se siitä parane...  

*wanna lay down and die*