Okei, sain luettua VTT:n projektisuunnitelman, nyt olen vähän paremmin kärryillä siitä mitä tässä aiotaan tehdä. Tarkoitus on rakentaa alusta ja sovelluksia logistiikan käyttöön mobiiliteknologiaa hyväksikäyttäen, testata niitä, raportoida testien tulokset, tehdä parannuksia, testata uudemman kerran ja julkaista lopulliset tulokset. Näin asia on siis selkokielellä kirjoitettuna. Tuota projektisuunnitelmaa on 20 sivua hankalaa englanninkielistä tekstiä. Koko homman on tarkoitus kestää n. vuoden.  Meidän firma osallistuu testaamalla ja kehittämällä niitä sovelluksen osia, jotka liittyvät erityisosaaamisalueeseemme.

Mikä on tietysti järkevääkin, pomo käski kirjoittaa opinnäytetyöni tuosta projektista. Minua huolestuttaa vain se, että noin mahtava aihe menee aivan hukkaan kohdallani - en ole kovinkaan fiksu, enkä osaa kirjoittaa. Saan kuvattua ehkä projektia jotenkin tylsästi, mutten ole koskaan onnistunut kirjoittamaan tekstiä, joka olisi sujuva ja mielenkiintoinen kokonaisuus.

____________________________________________________________________________

Ja sitten aiheeseen "body image issues". Minä vihaan sitä, että mahan kohdalla vartaloni on kaikkein paksuin ja muodottomin. Ällöttävä, oksettava, selkeästi silmiinpistävä ihrakerros kumpuaa mahallani ja roikkuu löysänä makkarana. Se on ruminta mitä tiedän. Häpeän itseäni. Häpeän että olen näin ruma ja muut näkevät minut tällaisena. Yritän olla syömättä huomenna. Minulla on 2 omenaa, täytyy vastustaa kiusausta hankkia lisää ruokaa.