Tämä masennus on taas pahana. Kauankohan kestän vielä tätä? Olo on täysin turha ja voimaton. Niin voimaton, että esim. suihkussa käyminenkin vaikuttaa todella vaikealta. En yksinkertaisesti jaksa. Ei sitä terve ihminen pysty käsittämään. Millaista on kun ei jaksa liikkua. Kun tuntuu että jalat pettää alta. Kun jokainen liike vaatii ponnistusta. En tiedä miten jaksan olla töissä. Mietin, että pitäisi saada sairaslomaa. Miten sekin onnistuu, kun pitää ensin varata aika lääkärille ja sitten lähteä sinne terveyskeskukseen ja selittää että on vähän masennusta. Minä en jaksa. Kai se pitäisi hoitaa, ennen kuin hajoan töissä kaikkien edessä.

Vihaan työtäni. Olin aluksi innoissani kun opin uutta ja sain lisää vastuuta. Nyt haluan vain mahdollsimman rutiininomaisen työn. Sellaisen, missä ei tarvitsisi ajatella tai ottaa vastuusta. Sellaista jaksaisin tehdä ehkä vähän paremmin. Nykyinen työ on liikaa, en kestä vastuuta, en kestä sitä että joudun koko ajan olemaan aktiivisesti yhteydessä kaikenlaisiin ihmisiin ja huolehtia asioista. Haluan vain kuolla.

Haluan todella kuolla. En kestä nähdä itseäni peilistä. En haluaisi olla maailman rumin ihminen. Mutta mnkäs sille voi. En halua että kukaan näkee minua. Haluaisin olla mahdollsimman huomaamatona, mennä piiloon. Töissä yksi äijä kommentoi että minulla on ihana pömppömaha. Hän kommentoi aina ulkonäköäni. Joskus suututtaa hänen kommenttinsa sinänsä, mutta suurimman osan ajasta minua ahdistaa se että hän aina katselee. Ei muut huomaa varmaan edes, onko minulla pömppömaha vai ei, mutta tämä vain tuijottaa. Tuijottaa aina. Oksettaa, miten hän tarkastalee jokaista kohtaa minussa päästä jalkoihin aina ensimmäiseksi joka päivä. Normaalit ihmiset katsovat vain kasvoihin jos menen juttelemaan, tai muuten vilkaisevat ohimennen jos olen siinä lähellä. Mutta tämä tuijottaa, riisuu katseellaan, hyi helvetti! Eikä edes tajua miten oksettavaa se on.

En halua mennä töihin huomenna. Kuolisinpa jo tänään ettei tarvitsisi jatkaa tätä elämistä. En halua jatkaa, en yhtään. Mieluummin kuolisin. Miksen kuole vielä??!!!