En ollut tänään kokonaan ilman ruokaa. Söin töissä yhden omenan, kokouksessa otin pullan ja kotona minulla oli vähän tomaattia. Kahvia ja teetä olen juonut muutaman kupillisen. Täytyy käydä vaa'alla huomenna aamulla - katson painoni aina ennen aamiaista. (aamupalani koostuu parista kupista kahvia, mutta joka tapauksessa) Edit. Omituista, toisaalta en voi olla mietimättä ruokia joita tekisi niin kauheasti mieli, mutta toisaalta on jotenkin etova olo.

Olen käyttänyt niitä tilaamiani painonhallintavalmisteita, joiden pitäisi tehdä ihmeitä - polttaa rasvaa, poistaa nesteitä ja kuona-aineita ja saada koko elimistö kukoistamaan, mutta en usko että niillä mitään näkyvää tulosta tulee olemaan.

Oli siis se VTT:n kokous tänään, olin siellä selkeästi nuorin ja kokemattomin. Tuli riittämätön olo. En tiedä yhtään mitä tehdä, projektisopimus sitoo vaikka mihin, mutta en minä osaa... ääh, toivottavasti pomo osaa sanoa mitä minun pitää tehdä. Hänellä on vain huono tapa vetää vain muutamia suurpiirteisia linjoja ja käytännön toteutukseen häneltä ei saakaan kauheasti apua...