"tiiät kyl kuka" - enpä ole varma kuka olit :) Kävin kuitenkin katsastamassa jättämäsi linkin. Siitä tulee varmaankin hieno, kunhan tekijä täyttää sen asiaan liittyvällä tavaralla. Täytyy kyllä myöntää että olen aika monta pro-ana sivustoa kolunnut läpi. Amerikkalaisia sivustoja löytyy, muttei suomalaisia. Onkohan täällä joku sensuuri iskenyt?

Minun laihdutusyritykseni kariutuvat aina vanhempien luona vietettyihin viikonloppuihin - siellä tulee syötyä kuin tuleva joulukinkku...

Hieman huolestuttaa, miten pärjään ensi kuukauden. Palkkaa tulee kai pari tonnia, siitä täytyy maksaa 400 € vuokraa, 500 € uusista laseista ja luottokorttilasku on kai jotain 400 €. Eipä jää paljoa elämiseen, kun tulee muitakin laskuja yms. Minun laskelmani pettivät siinä kun unohdin että olin tilannut ne silmälasit...

Eräs työkaverini heitti minut tänään kotiin ja olisi matkan päätteeksi välttämättä halunnut suudella... Kieltaydyin vedoten siihen että hänhän on varattu. Naimisissa on ja lapsikin löytyy. Hän sanoi siihen, että ei se mitään, naisen pitää vain olla sellainen että sen kanssa kehtaa näyttäytyä vaimollekin.

___________________________________________________________________________

Edit. Nyt alkoi elämä tökkiä ihan tosissaan: olen tähän asti sammunut kuin lumilyhty yhden Seroquelin jälkeen. Nyt ei tunnu missään. Vaikka niin hirveästi väsytti. Epäilyttävää. Huomenna on varmaan taas ihan sekava olo. Ei pitäisi valvoa näin myöhään...